FAQ

1. Czy zakupione towary można odebrać osobiście? 

Tak, towary możesz odebrać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 pod adresem ul. Brukowa 11, 91-341 Łódź.

 

2. Jak złożyć zamówienie w sklepie DAGA?

  1. wejdź na stronę https://daga.sklep.pl/dodaj interesujący Cię produkt/produkty do koszyka
  2. wybierz ilość produktów, którą chcesz zakupi
  3. kliknij na koszyk
  4. wprowadź adres dostawy i inne potrzebne dane (w tym adres e-mail)
  5. wybierz sposób płatności
  6. jeśli wybrałeś płatność elektroniczną, strona sklepu przeniesie Cię do witryny banku, zapłać
  7. jeśli wybrałeś płatność przy odbiorze kliknij 'potwierdź zakup'
  8. sprawdź skrzynkę e-mail, którą podałeś podczas zamówienia - tam pojawi się potwierdzenie Twojego zakupu oraz wszystkie informacje na jego temat

 

3. Kiedy otrzymam zakupione towary?

Towary wysyłamy jak najszybciej i powinny zostać dostarczone w przeciągu 48 godzin (2 dni robocze). Wszystkie informacje na temat Twojego zamówienia (w tym numer śledzenia) otrzymasz na podanego podczas zamówienia maila.

 

4. Jak często uzupełniany jest towar?

Staramy się uzupełniać towary tak szybko, jak to możliwe. Jeśli chcesz dostać powiadomienie o ponownym pojawieniu się interesującego Cię produktu zachęcamy do skorzystania z funkcji obserwowania produktu i zaznaczenia opcji ‘powiadom o dostępności’

 

5. Produkt, który chcę kupić jest niedostępny, kiedy pojawi się ponownie?

Nie jesteśmy w stanie powiedzieć kiedy wybrany przez Ciebie produkt pojawi się ponownie. Możesz jednak obserwować interesujący Cię produkt i zaznaczyć opcję ‘powiadom o dostępności’, wtedy otrzymasz maila z informacją, jeśli będzie ponownie dostępny.

 

6. Czy mogę zwrócić zakupione towary?

Masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od otrzymania zakupionego towaru. By to zrobić musisz wysłać nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy, a następnie w ciągu 14 dni od otrzymania wiadomości zwrotnej odesłać towar na wskazany przez nas adres. Pieniądze za Twoje zakupy zostaną zwrócone na Twoje konto po otrzymaniu przez nas zwróconych przez Ciebie towarów. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej polityce zwrotów.

 

7. Chcę reklamować towar. Jak to zrobić?

Jeśli chcesz zgłosić wady otrzymanych towarów prosimy o przesłanie formularza reklamacji na nasz adres mailowy reklamacje@daga.sklep.plInformacje na temat reklamacji znajdziesz TUTAJ.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl